2013年12月9日

懶人冬天暖笠笠瘦身 韓國PPC神纖油


講到減肥,我都係乖乖地控制飲食,做運動同埋著功能內衣,
因為我相信無不勞而獲,堅持永遠係必勝法!
有時有網友問,有無唔辛苦唔反彈減肥方法,
我都只能夠答返D好實際嘅方法,
唔係唔想答,而係想有成績實在唔可能完全不付出!
 
當然啦,落手落腳親力親為的方法都有分辛苦D同輕鬆D
相比嚟講,做運動當然係攞命D
但跑步的而且確係最快最Work嘅!
鍾意跑步嘅朋友,不妨努力跑吓喇,
至於怕攰嘅,可能以下計仔幫到你喇。
 
唔知大家有無聽過溶脂針呢?
以前做過韓國醫學美容公司,早就聽過醫生講神級PPC溶脂針的神奇功效,
甚至見到Before & After真係馬上有分別!
打完支針即刻瘦晒,可惜香港係禁咗,唔係可以隨便搵間美容院就打得,
所以呢個PPC針我只係見過,無緣會真身喇。
 
跟住上個月,有朋友俾咗支韓國PPC神纖油我,
我無理擺埋一邊(因為日日都有嘢試鬼試到咁多咩)
如是者半個月過去,朋友Whatsapp問我覺得點,
我應酬話:okok呀」,但朋友明顯對我呢個答案唔滿意,
佢話:「咩鬼嘢ok呀?即係點呀?
我尋晚搽完個肚著火咁滯喎!今日真係瘦晒firm晒呀!!!!!」
(聲線係1000分貝)
聽完我即刻醒一醒神,markreminder即晚返屋企試吓支PPC油!
 
我成世人最想瘦就係大脾,見個朋友講到咁,
搏晒老命唧咗23泵,打圈按摩足5分鐘,
本來搽完無咩嘢,點知過咗一陣熱到痴線!!!!!
睇返原來唔好貪心,1泵就剛剛好,會暖暖地不至太熱,
加上冬天,少少溫熱感正好暖得舒服,
第二日起身見到真係firm咗!照鏡睇到,著褲更加Feel得到!
 
不過我即刻好緊張睇吓有無搞到皮膚好乾裂開,
因為呢類熱熱減肥膏真係好大整蠱,永遠搞到水份流失皮膚乾爆,
仲要只係去水唔係燒脂,
但呢個PPC神纖油就無呢個問題,
因為佢係無辣椒成份,
個原理係利用親油性滲透科技,經超微細技術處理,
可以滲到入皮下脂肪層真正發揮到效用,
當脂肪細胞吸收後會逐漸被溶解及打散,
增加血液循環及改善新陳代謝而達到瘦身效果,
所以相對比較持久同實際,而效果都好快見到,
最適合又怕辛苦又懶郁嘅朋友。
 
我自己試過最Work嘅方法係,
先沖個暖水涼,令血液循環變好先,
然後再用1泵輕輕打圈按摩,雙腳、手臂、肚腩都OK
最後我就再著埋BodiBra全身的功能內衣,
令滲透效果更加好!
第二朝就會明顯得多,
唯一就係無得搽面,但係少少地搽吓個下巴仔都係可以嘅,
如果呢個方法啱你就試試啦!
***












3 則留言:

  1. http://forum6.hkgolden.com/view.aspx?type=ET&message=5325656&highlight_id=0&page=1&authorOnly=False

    15,6歲就咁淫漡 ONS 仲落過仔 唔好扮純情啦

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...